آیا استفاده از دوربین خودرو قانونی است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آیا استفاده از دوربین خودرو قانونی است؟

بله، استفاده از دوربین خودرو قانونی است، اما تنها در صورتی که به درستی در یک موقعیت ثابت نصب شده باشد، هنگام رانندگی آن را به صورت دستی کار نمی‌کنید و دید راننده را از جاده جلو، پشت و هر دو طرف مخفی نمی‌کند. از وسیله نقلیه


مسائل خصوصی دوربین خودرو


ضبط ویدیو دوربین خودرو در حین رانندگی در جاده‌های عمومی مشکلی ندارد، زیرا نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی معمولاً در مکان‌های عمومی اعمال نمی‌شود، اما به دقت در مورد نحوه استفاده از ویدیوهای حاصل فکر کنید. نشان دادن آنها به پلیس یا بیمه گذاران نباید مشکلی داشته باشد، اما ممکن است همیشه ارسال آنها به صورت آنلاین مشکلی نداشته باشد.


نصب دوربین خودرو


دو روش برای نصب دوربین ماشین وجود دارد.

براکت با مکنده: این روش برداشتن آن را برای امنیت یا انتقال به خودروی دیگر آسان‌تر می‌کند، اما می‌تواند در جای خود جابجا شود یا خارج شود.

چسب: این روش به شما چسباندن دائمی و خطر حرکت بسیار کم را می دهد، اما اگر شکسته شود یا بخواهید آن را ارتقا دهید، جدا کردن آن دشوار است.

در هر دو مورد، معمولاً یک سوئیچ آزاد کردن دوربین وجود دارد که پایه را روی شیشه جلو باز می کند.

دوربین خودرو دیجی ویرا باید پشت یا درست زیر آینه دید عقب قرار بگیرند. این به این دلیل است که داشبورد حواس راننده را پرت نمی کند و در عین حال بیشترین میدان دید را برای لنز فراهم می کند. با این حال، این قرارگیری می تواند دسترسی به دکمه های داشبورد، دیدن صفحه نمایش یا بیرون آمدن کارت حافظه را دشوار کند. اینجاست که یک برنامه همراه همراه به کار می آید.
تشخیص ضربه
هنگامی که ماشین ضربه خورده یا حرکت کرده است، این نکته را یادداشت می کند - همه دوربین های داشبورد باید این ویژگی را داشته باشند. بیشتر با استفاده از مهر تاریخ و زمان، که شامل لحظات منتهی به حادثه و پس از آن است، بخش ویدیو را برجسته و جدا می‌کنند. برخی از مدل ها به طور خودکار این ویدیو را در یک فایل جداگانه ذخیره می کنند که حذف نمی شود. آنها همچنین ممکن است اطلاعات مربوط به نیرو و جهت ضربه را ثبت کنند. در صورت وجود، این اطلاعات بر روی ویدیو مهر می زند یا از طریق نرم افزار موجود در دسترس است.





:: برچسب‌ها: دوربین خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 596
|
تعداد امتیازدهندگان : 208
|
مجموع امتیاز : 208
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 تير 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی